Smijurijada

JOŠ DA IMAM FENDERA VIDIO BI SVIRKE VELI

Stratokaster bi vojni ljevač bio ako ne i
Odljevak da i mogli bi ga sa Kalašnjikovim
Usporediti nekako najbolje u rukama
Leži usto ko je ikad čuo da Gibson štekće
Sve to i za Telekaster vrijedi premda kao
Dalek fitilj roka u nešto smanjenoj mjeri

Sveđ tamburah Fendera a Pađen Gibsona što mu
Omogući da ga Fender ko zaslužnog nagradi

Planet Zemlja ima dvije brzine jednu oko
Sunca a drugu oko svoje osovine sjever
Jug okolo sunca jurca sa oko sto hiljada
Kilometara na sat a oko svoje osi tek
Hiljadu sedamsto kako sad napraviti sredstvo
Koje će nam omogućiti igranje fudbala
I u svemiru upravo kao i sve ostalo

Ispričaću štos koji samo jednom na početku
Karijere pripovjedah i po kojem album
Kad fazani lete nazvah ode Tito u lov i
Puste mu prvo jato fazana staračkom rukom
On nanišani i promaši ovi brže bolje
Drugo jato puste on ponovo opali no i
Tada omane oni treće jato puste
Jope isto kad Milka Planinc u mukloj tišini
Krilatu riječ izjavi naopako drugovi
Zbilja čudo neviđeno lete mrtvi fazani
To je iz Lapidarija sedamdeset devete
Taj se album ko naslov prodavao od svih najbolje

ETO KAKO SAM PRESTAO ZA PENEZE SKRBITI

Starost je životu što i večer danu stoga se
Kaže dobra večer a ne dobra noć jer večer je
Starost dana a starost je večer života ne noć

Kako ćemo nekome dokazat da nešto nije
Ako toga nema da usporedimo s njime
Otud su peruanske siromašne izbjeglice
Sjekle žiletima kapke da na Japance liče

No vratimo se mi sada nastavku moje priče

U proljeće osamdeset prve odoh u mjesnu
Banku zapravo veću prostoriju vidjeti da
Li mi ča dođe uđem oko šest uri popodne
A odaja krcata obližnjim šljakerima sa
Gradilišta dođem na red i pružim karticu žiro
Računa i pitam ima li šta ovaj reče na
Moje iznenađenje ima hoćete li sve ja
Rekoh sve misleći koja stotina maraka kad
On vadi iz sefa svežnjeve vezanih dinara
Jerbo odjednom je petnaest hiljada maraka
Pristiglo i ja se znojit stadoh pošto cijela
Soba ne samo zuri u mene već mi i za vrat
Duva a tad još nije Tuđman zbog istog razloga
Crtu u bankama povukao i da zlo bude
Veće ništa nisam ponio gdje bih sve te šolde
Stavio i tako natrpam ja ove svežnjeve
Pod bluzu kanda banku pljačkam te presavijen ka
Trudnica pridržavajući laktovima skute
A trbuh obujmivši pođem kući i od tog sam
Dana prestao o novcima voditi računa

Džoni Štulić, Smijirijada, str. 148, 21 - respektivno
 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Уранска и хтонска божанства

Псеудопатриотизам

Logički problem indukcije