O trilogiji Agarta

Ivane, moram da ti kazem da ti je Agarta (sva 3 dela) TEORIJA ZAVERE nad svim teorijama zavere o teorijama zavera! емотикон grin
Znaci nema sta nisi ukljucio unutra... Od teorija zavere
емотикон smile, preko vanzemaljaca, atlantide, mu (ili lemurije), tajna drustva (masoni su mala mace u odnosu na ta drustva емотикон smile ), interesantan osvrt na religiju, i takodje na istoriju religija (cla sam za tu podelu na stelarne, solarne i lunarne religije, ali kod tebe je ona dominantna)... Pa, teorija haosa, unutasnji svet, podzemni svet, filozofija, psihologija, druge dimenzije, paralelni svetovi, fizika, matematika... Ima li neki narod koji si zaboravio da navedes? емотикон smile Pa, od dzingis kana, aleksandara velikog, zaboravila sam koji faraon, julijan apostata... Arijevci, nacisti, energetska oruzja, moci uma, kgb (pod drugim imenom), podzemlje beograda, rodnoverje i sloveni, jerusalim, magija, pucacina i tajni ratovi... Znaci, ne mogu da se setim svega! емотикон grin
Agarta ti je je jedan, u nedostatku boljeg izraza, "buckuris" svega i svacega
емотикон grin
Sve u svemu, nije lose. емотикон grin Mada ima previse podataka, i dosta eleborata ukljucenih u kojima raspredas nadaleko i nasiroko cak dotle da i skrenes sa teme, neki od navedenih podataka su prosto nepotrebni, jel nemaju funkciju u triologiji. Moram ti reci, da za jednog ljubitelja SF&F (s akcentom na F), (ex)studenta arheologije, i osobe koja je odrasla uz clana porodice koji je zaljubljenik u sve okultno (mada me ne zanima okultizam, prosto nisam u stanju da iskljucim usi, pa sam moglo bi se reci "upila osmozom", htela-ne htela, pa o okultizmu znam vise nego vecina ljudi) agarta bila zanimljivo stivo za citanje. Prosto ne mogu da verujem da si sve to uspeo da povezes u jednu temu емотикон grin ... Nisam verovala da je to moguce емотикон wink . Cak sam bila i iznenadjena nekim podacima... Ocigledno si dobro informosan sto se tice i okultizma, i teorija zavera емотикон grin. Sledeci put probaj sa manje podataka емотикон grin stavi se u kozu neobavestenog citaoca емотикон grin. I meni je koja sam malo obavestena bilo tesko da neke stvari pratim. Uopste- SVAKA TI CAST емотикон grin
Nataša Grujić


 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Уранска и хтонска божанства

Псеудопатриотизам

Logički problem indukcije